Sveiki atvykę!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

Gairės

Kokio tipo klausimų aš čia galiu klausti?

Ši bendruomenė yra skirta profesionalams ir entuziastingiems vartotojams, partneriams ir programuotojams. Galite klausti klausimų apie:

  • kaip diegti "Odoo" konkrečioje infrastruktūroje,
  • kaip konfigūruoti ar pritaikyti "Odoo" konkretiems verslo poreikiams,
  • koks geriausias būdas naudoti "Odoo" specifiniam verslo poreikiui?
  • kaip kurti modulius savo reikmėms,
  • specifiniai klausimai apie "Odoo" paslaugų pasiūlymus ir t. t.

Prieš klausiant - prašome įsitikinti, ar tokio klausimo dar nėra. Galite ieškoti klausimų pagal pavadinimą arba žymą. Taip pat galite atsakyti į savo klausimą.

Prašome vengti klausimų, kurie yra pernelyg subjektyvūs ir prieštaraujantys ar nesusiję su šia bendruomene.

Ko man vertėtų vengti savo klausimuose?

Turėtumėte klausti tik praktiškų, atsakomų klausimų apie problemas, su kuriomis susiduriate. Atviri diskusiniai klausimai sumažina šios svetainės naudingumą ir nustumia kitus klausimus iš pagrindinio puslapio.

Norėdami išvengti klausimo pažymėjimo kaip netinkamo ar pašalinimo, venkite subjektyvių klausimų, kur …

  • visi atsakymai yra galimi: "Koks jūsų mėgstamiausias _____?"
  • jūsų atsakymas yra pateiktas kartu su klausimu ir jūs tikitės daugiau atsakymų: "Aš darydamas ___ naudoju ___, o ką naudojate jūs?"
  • nėra tikros problemos, kurią reikėtų išspręsti: "Man smalsu, ar kiti žmonės jaučiasi taip pat, kaip aš."
  • mūsų klausia hipotetinio atviro klausimo: "Kas būtų, jei....?"
  • Tai yra skundas paslėptas klausimu: "_____ yra nesąmonė, teisingai?"

Jei jums tinka vienas iš šių pavyzdžių ar norite užduoti klausimą tiesiog padiskutavimui šia tema, turėtumėte klausti ne čia, o mūsų laiškų sąrašuose. Vis tik, jei jei galvojate "Norėčiau, kad kiti man paaiškintų ___," tuomet viskas gerai.

(Viršuje esanti informacija buvo adaptuota pagal Stackoverflow D.U.K.)

Dar daugiau:

  • Atsakymai neturėtų iškelti ar išplėsti klausimų. Vietoje to, redaguokite klausimą arba pridėkite komentarą.
  • Atsakymai neturėtų komentuoti kitų atsakymų. Vietoje to, prie atsakymų pridėkite komentarus.
  • Atsakymai neturėtų nurodyti į kitus klausimus. Vietoje to, pridėkite komentarą "Galimai pasikartojantis, kaip...". Vis tik, galite įtraukti nuorodas į kitus atsakymus ar klausimus, jei jie suteikia aktualios papildomos informacijos.
  • Atsakymuose neturėtų būti tiesiog nuoroda į sprendimą . Vietoje to, savo atsakyme pateikite sprendimo aprašymą, net jei jis ir nukopijuotas. Nuorodos yra naudingos, tačiau jos turėtų papildyti atsakymą, suteikiant papildomos informacijos ir jos šaltinių.

Ko man vertėtų vengti savo atsakymuose?

Atsakymai neturėtų iškelti ar išplėsti klausimų. Vietoje to, redaguokite klausimą arba pridėkite komentarą.

Atsakymai neturėtų komentuoti kitų atsakymų. Vietoje to, pridėkite komentarą kitiems atsakymams.

Atsakymai neturėtų nurodyti į kitus klausimus. Vietoje to, pridėkite komentarą "Galimai pasikartojantis, kaip...". Vis tik, galite įtraukti nuorodas į kitus atsakymus ar klausimus, jei jie suteikia aktualios papildomos informacijos.

Atsakymuose neturėtų būti tiesiog nuoroda į sprendimą . Vietoje to, savo atsakyme pateikite sprendimo aprašymą, net jei jis ir nukopijuotas. Nuorodos yra naudingos, tačiau jos turėtų papildyti atsakymą, suteikiant papildomos informacijos ir jos šaltinių.

Atsakymai neturėtų pradėti diskusijų Tai yra bendruomenės klausimai-atsakymai, o ne diskusijų grupė. Prašome vengti diskusijų savo atsakymuose, kadangi jos dažnai trukto surasti tikrąją esmę. Trumpoms diskusijoms naudokite komentavimo sekciją.

Kai klausimas arba atsakymas yra įvertinamas teigiamai, vartotojas, kuris jį paskelbė, gauna taškų, kurie yra vadinami "karmos taškais". Šie taškai tarnauja kaip įvertinimas, kiek bendruomenė juo ar ja pasitiki. Įvairios moderavimo užduotis yra priskiriamos vartotojams remiantis šiais taškais.

Pavyzdžiui, jei paklausite įdomaus klausimo ar pateiksite naudingą atsakymą, jūsų indėlis bus įvertintas teigiamai. Lygiai taip pat, jei atsakymas nenaudingas - jis bus įvertintas neigiamai. Kiekvienas teigiamas įvertinimas duos 10 taškų, o kiekvienas neigiamas atims 10. Dienos limitas yra 200 taškų klausimui ar atsakymui. Lentelė, pateikta apačioje paaiškina reputacijos taškų reikalavimus kiekvienai moderavimo užduočiai.

Kodėl kiti žmonės gali redaguoti mano klausimus / atsakymus?

Šio puslapio tikslas yra sukurti aktualią žinių bazę, kuri atsakytų į klausimus, susijusius su "Odoo".

Klausimai ir atsakymai gali būti redaguojami patyrusių svetainės narių kaip wiki puslapiai, kad bendrą žinių bazės kokybė būtų geresnė. Tokios privilegijos yra suteikiamos pagal vartotojo karmos lygį: galėsite padaryti tą patį, kai jūsų karma taps pakankamai aukšta.

Jei šis požiūris jums nepriimtinas, gerbkite bendruomenę ir verčiau naudokite Google+ bendruomenes.

5 teigiamai vertinti, pridėti komentarus
50 įvertinti neigiamai
30 įterpti teksto nuorodą, įkelti failus
750 jūsų biografija gali būti matoma kaip paaiškinimas
50 ištrinti savo komentarą
100 pažymėti įžeidžiančius, uždaryti savo klausimus
300 redaguoti bet kurį įrašą, peržiūrėti įžeidžiančius perspėjimus
500 priimti bet kokį atsakymą
500 ištrinti bet kokį komentarą
500 uždaryti bet kokius įrašus
1.000 ištrinti bent kokį klausimą ar atsakymą

Nuolat informuoti

Apie šią bendruomenę

Ši bendruomenė yra skirta profesionalams ir mūsų produktų bei paslaugų entuziastams. Pasidalinkite ir diskutuokite apie geriausią turinį, naujas idėjas, sukurkite profesionalų savo profilį ir tapkite geresniu rinkodaros specialistu. Atgal į Pagalba